Is het mogelijk dingen aan mijn bestelling te wijzigen - als ik bijvoorbeeld tickets voor de verkeerde dag heb besteld?

Het hangt van de locatie in kwestie af, maar we doen absoluut ons best om tot je dienst te staan. Neem gerust contact met ons op. Zorg er dan voor dat je de details van je ticket(s) bij de hand hebt.

Sommige tickets kunnen gebruikt worden ná de datum waar je de kaartjes oorspronkelijk voor hebt gekocht. Onze klantenservice kan je informeren of dit ook geldt voor jouw tickets. Dit is helaas nooit mogelijk met tickets met een specifiek tijdslot.


Kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugkrijgen?

Hollanddealz is niet verplicht om ticket(s) namens een locatie te ruilen of terug te betalen, maar we willen je wel graag helpen. Of we een dergelijke terugbetaling voor jouw ticket(s) kunnen realiseren hangt af van het beleid van de locatie in kwestie.In het geval dat een locatie jou een annulering of terugbetaling kan bieden, wordt 8% aan annuleringskosten van het totale orderbedrag in rekening gebracht om de verwerkingskosten te dekken.


Ik heb mijn tickets niet gebruikt en de datum is verstreken. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Het is helaas niet mogelijk tickets te vergoeden, wanneer het annuleringsverzoek is ingediend ná het verstrijken van het hiervoor geldende termijn.


Hoe gaat een terugbetaling in zijn werk? Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Hollanddealz verwerkt regelmatig terugbetalingen. Zodra ons team een verzoek tot terugbetaling heeft goedgekeurd, wordt de kwestie overgedragen aan jouw bank of de verstrekker van jouw kaart. Wij hebben dan geen controle meer over hoe lang het duurt voordat deze terugbetaling jou bereikt. Mocht je vertraging ondervinden bij het ontvangen van jouw terugbetaling, neem dan eerst contact op met je bank of de verstrekker van je kaart voordat je Hollanddealz contacteert. Het duurt doorgaans twee werkdagen om een terugbetaling te verwerken voor betalingen die zijn gedaan via iDeal of SoFort. Terugbetalingen voor aankopen met een credit- of debetcard nemen doorgaan vijf tot tien werkdagen in beslag om jouw rekening te bereiken.

Mogelijk worden er annuleringskosten doorberekend; lees onze Algemene Verkoopvoorwaarden. We zullen je per e-mail of telefoon inlichten indien er in jouw geval kosten van toepassing zijn.


Ik heb mijn tickets besteld maar niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Voor de meeste tickets ontvang je direct na je bestelling een bevestiging per mail. Kijk ook altijd in je ongewenste mailfolder. Indien je geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact met ons op.


Ik kan mijn bestelling niet afronden. Wat is er aan de hand?

Dit is meestal het geval wanneer je webbrowser een update nodig heeft. Dit geldt vaak voor Internet Explorer en Mozilla Firefox. Bezoek www.microsoft.com/ie om Internet Explorer te updaten en www.mozilla.org/firefox om Firefox te updaten.

De organisatie wil me niet binnenlaten en zegt dat mijn tickets niet geldig zijn. Wat kan ik doen?

Hollanddealz verkoopt alleen officiële tickets, dus je kunt er zeker van zijn dat je tickets geldig zijn. Indien je de toegang wordt geweigerd, neem dan contact met ons op.  Het komt een enkele keer voor dat klanten per ongeluk een verkeerde datum of tijd boeken, waardoor hen toegang tot de locatie wordt geweigerd. Controleer deze informatie om er zeker van te zijn dat dit bij jou niet het geval is!


Nog steeds hulp nodig? Stuur ons een e-mail
 

We reageren zo spoedig mogelijk op je bericht:

 

[email protected]